Temat: Podwyzszony kwas moczowy
Od: markossa2@gazeta.pl (Markoo)
Grupa: pl.sci.medycyna
Organizacja: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Data: 3.07.2012 11:46:36
Mam podwyzszony kwas moczowy 9,3 a norma jest do 7.

Jak czytałem czego nie mozna jesc to wyszło na to ze prawie wszystkiego :)
miesa, ryb itd

A co z alkoholi mozna pic ?? Wiem ze Piwa nie bardzo bo zawiera duzo puryn

Data Temat  Autor
03.07. * Podwyzszony kwas moczowyMarkoo
03.07. +- Re: Podwyzszony kwas moczowyAicha
28.08. `- Re: Podwyzszony kwas moczowyiskonarek
© 2006-2014 Grupa FOREX santoria.org
Strona główna   Dodaj ośrodek   Polityka prywatności   Regulamin   Mapa serwisu   Banner Sanatoria.org